Vista mensual

Cercar

4a Fira de la Gamba de Palamós

calendar iconDissabte 10 Juny 2017.  11:00 - 21:00 h

4a edició d'aquesta fira monotemàtica que té com a objectiu incentivar el coneixement de la Gamba de Palamós, producte estrella del municipi, les diverses formes de cuinar o consumir la gamba i sobretot per posar en valor la seva qualitat extraordinària, certificada mitjançant la Marca de Garantia Gamba de Palamós.

Al llarg de tot el dia es podran degustar diferents propostes gastronòmiques amb la gamba com a protagonista i elaborades pels restaurants i les tavernes participants, conèixer altres productes del territori, compar peix a la llotja i participar en les activitats de descoberta de la pesca i la cuina del peix.

Tota informació sobre el programa i les activitats a firadelagamba.cat

Lloc: Port de Palamós
Preu: Vegeu el programa de la fira
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat