Vista mensual

Cercar

Converses de Taverna: pesqueres esportives

calendar iconDivendres 16 Juny 2017.  19:00 - 20:00 h

Converses de Taverna: pesca esportiva. Museu de la PescaDarrera sessió del cicle de Converses de Taverna, del programa Memòria Viva 2016-2017, dedicada a parlar i recuperar la història de les pesqueres esportives del nostre litoral.

Més enllà de la pesca professional, la pesca esportiva té un gran número de seguidors. Està gestionada per les diferents federacions, estretament regulada i estandaritzada. Antigament, però, era una activitat practicada de forma més lliure, tant a la superficie com de forma submarina. Amb alguns dels protagonistes de l'auge de la peca esportiva a casa nostra, recuperarem el naixement, evolució històrica i situació actual d'aquest esport.

En acabar la sessió, els Amics del Museu de la Pesca oferiran el tradicional sopar de cloenda de la temporada del programa a l'Espai del Peix.

Lloc: Museu de la Pesca
Preu: Activitat gratuïta
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat