Vista mensual

Cercar

Show cooking de l'Associació d'Amics del Museu de la Pesca

calendar iconDivendres 16 Juny 2017.  20:00 - 22:00 h

show cooking amics museu 2017Divendres 16 de juny de 2017, tot coincidint amb la darrera sessió de les Converses de Taverna - organitzada pel Museu de la Pesca en el marc del programa Memòria Viva - l'Assocació Amics del Museu la Pesca ofereix el seu tradicional tast de cuina del peix a l'Espai del Peix, show cooking de cloenda de la temporada.

En el marc de l'acte, l'associació farà entrega de la distinció que reconeix a la persona, entitat o col·lectiu destacat per la seva acció en la defensa, conservació i difusió del patrimoni marítim.

L'any 2016 va rebre el guardó el professor de la Universitat de Girona i director de la Càtedra d'Estudis Marítims Joan Lluís Alegret.

Lloc: Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: 20€
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat