Vista mensual

XIX Primera Nit d'Estiu del Museu de la Pesca

calendar iconDimecres 21 Juny 2017.  22:00 - 23:30 h

nit_estiu_2

La XIX Primera Nit d'Estiu inaugurarà la temporada d'estiu i marcarà l'inici del programa d'activitats específic del Museu de la Pesca i l'Espai del Peix per aquests propers mesos.

A partir de les 10 de la nit, els grup Port-Bo oferirà la tradicional cantada d'havaneres davant de les Barques del Peix, amenitzada amb un cremat ofert per l'Associació Front al Mar i amb la col·laboració dels Voluntaris Culturals del Museu de la Pesca.

Aquest acte marca l'inici de l'extens programa d'activitats estivals del Museu de la Pesca, que inclou tallers, visites guiades, cursos de cuina per a petits i grans, recorreguts, excursions i entre altres propostes.

Lloc: Moll pesquer, s/n. 17230 Palamós
Preu: Gratuït
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat