Vista mensual

Cercar

Jornada de portes obertes al Museu de la Pesca en motiu de la Festa Major

calendar iconDissabte 24 Juny 2017.  10:00 - 19:00 h

Façana del Museu de la Pesca PalamósCom és tradició al municipi, el Museu de la Pesca obre les portes de la seva exposició permanent en el marc de la celebració de la Festa Major de Palamós.

L’exposició és una mostra de la històrica relació de l’home amb el mar. Al llarg del recorregut podreu descobrir el passat, el present i el futur d’un ofici, el de pescador, que es troba en l’origen de la singularitat i el caràcter de la Costa Brava.

Aprofiteu també per visitar l'exposició temporal "Nusos mariners", que a més d'explicar-vos els nusos més habituals a bord d'una barca, posarà a prova les vostres habilitats per saber confeccionar-los.

Aprofiteu aquest dia no només per gaudir de Palamós, sinó per experimentar la bellesa del patrimoni de Palamós amb la visita a la Capella del Carme. Espai d’Art i Patrimoni on podreu contemplar l’exposició d’obres d’Ezequiel Torroella i descobrir el municipi amb l’audiovisual “Jo, el paisatge”.

I gaudiu del dia, de les platges de Palamós, dels seus camins de ronda, les seves cales, els seus carrers plens d’història i els seus espais d’interès, i amb un tast de la gastronomia marinera més autèntica, hereva de la tradició de la nostra gent de mar.

Lloc: Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Entrada gratuïta
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat