Vista mensual

Cercar

Mostra de Cinema Etnològic: La pesca a bord de l'Estrella Polar

calendar iconDimecres 05 Juliol 2017.  20:00 - 21:00 h

Mostra de Cinema Etnogràfic 2017La pesca a bord de l’Estrella Polar. Dir. Francesc Villaubí. (21’)

Documental de factura amateur enregistrat a mitjans de 1980 per Francesc Villaubí que recull un dia de pesca a bord de l’Estrella Polar, l’embarcació d’encerclament dedicada a la captura de peix blau que, actualment, forma part de l’extensió surant del Museu de la Pesca.

Aquesta Mostra de Cinema Etnogràfic projecta al territori produccions audiovisuals relacionades amb la recerca i el patrimoni etnològic en general, que combina filmacions amateurs antigues amb documentals i pel·lícules de ficció, totes sota el denominador comú de ser, d’una manera o altra, testimonis de formes de vida que es donen en la nostra societat.

Lloc: Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Gratuït
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat