Vista mensual

Cercar

Mostra de Cinema Etnogràfic: Els pioners de la pescaturisme a Palamós

calendar iconDijous 06 Juliol 2017.  20:00 - 21:00 h

Els pioners de la pescaturisme a Palamós. Diversos directors (25')

Recull d’escenes portuàries i marítimes de mitjans de segle XX, centrades en el treball a bord i la vida al moll dels pescadors de Palamós, enregistrades per diferents apassionats del cinema amateur de l’època i editades pel mateix Museu de la Pesca.

Aquesta Mostra de Cinema Etnogràfic projecta al territori produccions audiovisuals relacionades amb la recerca i el patrimoni etnològic en general, que combina filmacions amateurs antigues amb documentals i pel·lícules de ficció, totes sota el denominador comú de ser, d’una manera o altra, testimonis de formes de vida que es donen en la nostra societat.

Lloc: Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Gratuït
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat