Vista mensual

Cercar

Mostra de Cinema Etnogràfic: Converses de Taverna. Testimonis de la gent de mar

calendar iconDivendres 07 Juliol 2017.  20:00 - 21:00 h

Converses de Taverna. Testimonis de la gent de mar. Idea i guió: Museu de la Pesca. Muntatge i edició: Antoni Martí. Videoplay Serveis. (34’)

Recull d’intervencions de vells pescadors editades l’any 2014 en el l’audiovisual “Converses de Taverna: testimonis de la gent de mar”; un fragment que documenta un món on la relació amb el mar ho era tot. Aquest vol ser també un homenatge a la gent de mar, a través dels seus testimonis.

Aquesta Mostra de Cinema Etnogràfic projecta al territori produccions audiovisuals relacionades amb la recerca i el patrimoni etnològic en general, que combina filmacions amateurs antigues amb documentals i pel·lícules de ficció, totes sota el denominador comú de ser, d’una manera o altra, testimonis de formes de vida que es donen en la nostra societat.

Lloc: Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Gratuït
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat