Vista mensual

Daily View
Today
Cercar

Peix blau. Visita guiada amb tastet

calendar iconDimecres 05 Juliol 2017.  18:00 - 19:00 h

Peix blau. Visita guiada amb tastetSardines i seitons, espècies conegudes sota el nom de "peix blau", són les principals espècies comercialitzades per la Confraria de pescadors de Palamós. Es pesquen de nit, amb l’art de l’encerclament, en grans quantitats, especialment durant els mesos de primavera i estiu. Són un aliment molt saludable, que aporta proteines i greixos molt beneficiosos al nostre organisme. Per això la població consumeix aquest peix abastament.

Vista la importància d’aquest producte en la nostra societat, el Museu de la Pesca us proposa un viatge guiat al món del peix blau per descobrir els secrets que s’hi amaguen, la forma de pescar-lo i subhastar-lo, les diferències entre les espècies i, sobretot, el seu potencial a la cuina. De la mà dels cuiners de l’Espai del Peix i de la degustació d'algunes receptes, el visitant gaudirà amb aquest producte econòmic, saludable, saborós i nutritiu.

Lloc: Espai del Peix. Moll de Palamós
Preu: 6 € adults | 3 € menors
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat