Vista mensual

Daily View
Today
Cercar

Taller de nusos mariners per a nens i nenes

calendar iconDimecres 12 Juliol 2017.  18:15 - 19:15 h

nusos taller infantilEls nusos són elements imprescindibles per a la seguretat d’un vaixell. N’hi ha centenars de diferents i moltes combinacions possibles. Els mariners i pescadors en saben molt de fer nusos, i els de Palamós volen que tu també en conveteixis en tot un expert.

Tot aprofitant l’exposició temporal que trobaràs al Museu de la Pesca, et proposem un taller didàctic molt divertit per introduir-te en el món dels nusos mariners. Aprendràs, amb un cap a la mà – en mar, a les cordes en diuen caps –, que fent-li tot de voltes, els nusos poden servir per aconseguir moltes coses, fins i tot per decorar. Sempre és bo saber fer un nus!

T’apuntes?

Lloc: Museu de la Pesca. Moll Pesquer. Palamós
Preu: 2 €. Els menors hauran d'anar acompanyats d'una adult.
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat