Vista mensual

Cercar

Visita guiada al Museu de la Pesca

calendar iconDilluns 03 Juliol 2017.  18:00 - 19:30 h

museu portes obertes 2015El Museu de la Pesca és únic a la Mediterrània en la seva especialitat. La seva exposició permanent vol acostar al visitant el passat i el present de la pesca marítima, i reflexionar plegats sobre el seu futur.

A través d'un pròleg audiovisual i de 5 àmbits, la visita guiada descobreix diferents aspectes - algunes d'ells força desconeguts per la societat  - d'aquesta activitat i d'aquest ofici, des del seu orígens mil·lenaris fins a l'actualitat: els peixos del nostre mar, els espais de pesca, els oficis relacionats amb el mar, la vida quotidiana dels pescadors, les embarcacions, els ormeigs, les tècniques i la tecnologia, entre altres temes apassionants.

La visita mostra un món pesquer actiu i viu, com es pot comprovar diàriament al moll pesquer de Palamós.

Lloc: Museu de la Pesca. Moll pesquer. Palamós
Preu: 3 € (Entrada gratuïta al Museu)
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat