Vista mensual

Cercar

Presentació del llibre "Loving Graceland", de Jordi Prat

calendar iconDissabte 15 Juliol 2017.  19:00 - 20:00 h

Jordi Prat presenta a Loving Graceland una barreja de crònica sentimental, llibre de viatges, novel·la documental i recull de petites històries al voltant de les cançons, els costums, els convencionalismes i la cultura americana dels cinquanta, quan un noi solitari i introvertit, primer des del seu Tupelo natal i després des de Memphis, estava a punt de fer trontollar els fonaments de la música i la societat de l’època.

Jordi Prat és un empordanès d'adopció, enamorat dels Estats Units i de la cultura nord-americana, una debilitat plasmada en aquest llibre. Aquesta és la seva primera novel·la.

Organitzen Museu de la Pesca i Viena Edicions.

Lloc: Capella del Carme. Carrer Mossèn Miquel Costa, 25, 17230 Palamós
Preu: 19 h. Aforament limitat.
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat