Vista mensual

Daily View
Today
Cercar

Visita guiada a la subhasta del peix a la llotja de Palamós

calendar iconDivendres 22 Setembre 2017.  16:30 -  h

subhasta espai peix 2016

Aquesta visita guiada dóna les claus per entendre la dinàmica d'una subhasta del peix, les diferents fases en la comercialització dels productes pesquers i l'organització del sector de la pesca a Palamós.

A través d'un gran mirador sobre la llotja, d'uns audiovisuals, de plafons expositius i de l'acompanyament en tot moment d'un guia expert, s'explica en directe el funcionament de la subhasta i les seves característiques, les espècies que s'hi veuen, els tipus d'embarcacions que les capturen, els caladors on treballen els pescadors i com s'organitzen entorn a la confraria.

L'activitat té el doble objectiu de reivindicar els productes pesquers palamosins i de sensibilitzar el visitant cap a l'activitat pesquera i la gent que hi treballa.

Horari: 16.30, 17.00 i 17.30 h. Visites de 30'

Lloc: Espai del Peix. Moll Pesquer, s/n, 17230 Palamós
Preu: 1,5 €. Visites de 30'
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat