Vista mensual

Cercar

Visita guiada al Museu de la Pesca i les Barques del Peix

calendar iconDissabte 23 Setembre 2017.  12:00 - 13:30 h

Visita guiada al Museu de la Pesca i a les Barques del PeixEl Museu de la Pesca, únic a la Mediterrània, posa en valor el passat i el present de la pesca marítima a la Costa Brava per reflexionar sobre el seu futur.

Amb la visita guiada al Museu de la Pesca i a les Barques del Peix, descobrirem els diferents aspectes d'aquest món i d'aquest ofici - alguns d'ells força desconeguts per la societat -, tot fent un recorregut des dels seus orígens mil·lenaris fins a l'actualitat: els peixos del nostre mar, els fons marins i els espais de pesca, els oficis relacionats amb el mar, la vida quotidiana dels pescadors, les embarcacions, els ormeigs, les tècniques i la tecnologia, entre molts altres temes apassionants.

La visita a l'exposició permanent es complementa amb la pujada a bord de la 'Gacela' i de la "Estrella Polar", embarcacions patrimonials que formen extensió surant del Museu de la Pesca

Lloc: Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Gratuït amb l'entrada al Museu de la Pesca
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat