Patrimoni local

Castell de Sant Esteve de la Fosca. PalamósEl Museu de la Pesca organitza una visita guiada gratuïta al Castell de Sant Esteve de Mar, nou emblema de la vila de Palamós i recentment consolidat i restaurat en el marc del programa Romànic Obert.

El castell de Sant Esteve se situa en un indret privilegiat, sobre la platja de la Fosca, amb unes vistes extraordinàries a la façana marítima de la vila de Palamós.

La visita guiada donarà a conèixer la història del castell des dels seus orígens, interpretarà la seva estructura a partir de les restes consolidades i ajudarà a comprendre les diferents funcions que va complir fins al seu abandó final a la dècada de 1960. Alhora, s’emmarcarà la importància de Sant Esteve per a l’origen de la vila de Palamós, quan el rei Pere II el Gran el 1277 el va comprar per fundar al territori un port per als seus vaixells.

Dia: Un diumenge al mes. Consulteu agenda
Preu: Gratuït
Grups: Concerteu reserva prèvia al servei d'Atenció al Visitant

Condicions generals de participació