Patrimoni local

Poblat iber de Castell i el seu paisatgeCastell és un dels jaciments d'època ibèrica més ben conservats del litoral català. Al segle VI aC, els antics pobladors de la zona decidiren bastir un poblat en una petita península, tot aprofitant les immillorables condicions de control i defensa que oferia. Pertanyien a la tribu dels indigets.

La visita guiada al jaciment ens permetrà conèixer qui van ser els ibers i com era la seva cultura material i immaterial, interpretar les restes per admirar les importants obres d'enginyeria que hi van haver de fer, saber com s'organitzaven, l'economia, la vida quotidiana... i la seva història fins a la seva desaparició, assimilats per la cultura romana pel volts del segle II d.C.

La visita donarà molta importància també al paisatge que envolta el jaciment i als canvis que ha experimentat al llarg dels segles.

Dia: Divendres 14 de juliol i 11 d’agost
Hora: 18.15 a 19.15 h
Preu: Gratuït

Condicions generals de participació