Tallers

taller-nusos-2015

Aprofitant l'exposició temporal "Nusos mariners", aquest estiu t'ajudem a descobrir i a fer els nusos mariners més pràctics i útils, de la mà del Museu de la Pesca.

Participa en aquest taller pedagògic acompanyat d'un pescador professional i demostra la teva perícia en fer nusos resistents, nusos fàcils de desfer, nusos per amarrar una embarcació, nusos per unir dos caps, nusos per armar una xarxa, nusos decoratius...

I tot, en el millor ambient!

Dia: Dilluns
Hora: 18.15 h
Preu: 4€ adults
Nota: Acivitat adreçada a públic adult. Dimecres l'activitat està adreçada a menors.

Condicions generals de participació

Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari

En cas que l'activitat tingui preu, la inscripció serà efectiva una vegada efectuat el pagament

Per poder dur a terme les activitats, es necessiten un mínim i un màxim de participants