Visites guiades

visita gamba

La Gamba de Palamós és un producte reconegut a tot el món. Els pescadors l'extreuen aquest recurs dels caladors propers al municipi, a més de 400 metres de profunditat. És un recursos fràgil i valuós que, de forma pionera a la Mediterrània, s'ha començat a gestionar mitjançant un Pla de Gestió i la implantació d'una Marca de Garantia.

El Museu de la Pesca proposa, de la mà d'un pescador i guia experts del port, una visita guiada per conèixer a fons l'interessant món de la gamba de Palamós. La visita a l'exposició permanent del Museu de la Pesca i a les Barques del Peix per saber com es pesca i es gestiona, s'acompanya d'una visita a la llotja del peix per conèixer com es comercialitza a la subhasta. Finalment els visitants tastaran la gamba de Palamós a l'Espai del Peix mentres coneixen els mètodes més adequats per cuinar aquest crustaci, autèntic or vermell de la flota pesquera de Palamós.

Dia: Dimarts
Hora: 18.00 a  19.00 h
Preu: 7€ adult | 5€ menors

Condicions generals de participació