Visites guiades

visita guiada subhasta peix palamos

Visita per conèixer el funcionament de la subhasta diària del peix a la llotja de Palamós i l'organització del sector pesquer local. Amb l'ajuda d'uns audiovisuals, plafons expositius i l'acompanyament en tot moment d'un guia, s'interpreta l'escena diària de la subhasta, qui és qui en aquest escenari, el seu funcionament, es comenta l'origen de les espècies que s'hi veuen, les embarcacions que les capturen i els caladors on treballen els pescadors, així com la seva organització a l'entorn de la confraria.

Aquesta activitat té la voluntat de sensibilitzar el visitant cap a l'activitat pesquera, la gent que hi treballa i els productes del mar.

Dia: De dilluns a  divendres. Juliol i Agost. La resta de l'any, només divendres no festius.
Hora: 16.15h, 16.45 h 17.15 h, 17.45 h
16.15 h anglès
16.45 h francès
17.15 català
17.45 h castellà
Preu: 1,5€
Activitat sense reserva prèvia. Compra de tiquets el mateix dia de l'activitat a la recepció del Museu de la Pesca.
Organitza el Museu de la Pesca amb la col·laboració de la Confraria de Pescadors de Palamós

Condicions generals de participació

Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari

En cas que l'activitat tingui preu, la inscripció serà efectiva una vegada efectuat el pagament