• Direcciones, precios, horarios
  • Permanente y temporales
Recursos digitales
  • Herramientas de aprendizaje

logo social facebooklogo social twitterlogo social instagramlogo social youtube

logo icom         logo icmm       logo AMMM         logo xarxa costa brava      logo-museus-etnologia-5-1 red          logo museus maritims

Programa para todos los públicos para gozar del patrimonio marítimo
Exposición permanente

Recorrido por el pasado, presente y futuro de la pesca marítima en la Costa Brava
Espai del Peix

Aula gastronòmica i taller de cocina del pescado en Palamós

Servicios para divulgar la investigación científica en pesca marítima

claustre mas vent 2017A partir del mes d’octubre, El Mas del Vent, de Palamós, torna a obrir les seves portes per poder contemplar els espais més emblemàtics d’aquesta finca palamosina. En concret, els dies 7 d’octubre i 4 de novembre es duran a terme dues visites guiades diàries (11.00  i 12.30 hores) per interpretar els elements arquitectònics i artístics que atresora. Entre ells, es parlarà del claustre d’aspecte romànic i d’origen controvertit, del mas i la seva torre de defensa – declarats Bé Cultural d’Interès Nacional. Les visites es complementaran amb un tastet de productes Km0 de la finca palamosina Bell-lloc i una copa de vi.

Les visites tindran un preu de 20 € (10 € pels menors de 16 anys). Els tiquets es poden comprar al Museu de la Pesca i el punt de trobada es concretarà en realitzar el pagament de l’activitat. L’aforament de les visites és limitat.

La finca es va fer famosa arran d'un debat sobre l'origen del claustre "romànic" que decora la finca. El dictamen de la Generalitat de Catalunya assegura que el monument és una rèplica del segle XX, però malgrat això, la disputa encara no està tancada del tot.

Aquesta iniciativa sorgeix de la col·laboració de Brugarol, empresa propietària de la finca i el claustre, i l’Ajuntament de Palamós. L’organització va a càrrec de la Fundació Focus Engelhorn i hi col·labora el mateix Museu de la Pesca. Podeu conèixer amb detall aquesta iniciativa i el mateix claustre al web de la fundació.

Capilla del Carmen. Espacio de Arte y Patrimonio

Barcas del pescado. Extensión flotante