• Direcciones, precios, horarios
  • Permanente y temporales
Recursos digitales
  • Herramientas de aprendizaje

logo social facebooklogo social twitterlogo social instagramlogo social youtube

logo icom         logo icmm       logo AMMM         logo xarxa costa brava      logo-museus-etnologia-5-1 red          logo museus maritims

Programa para todos los públicos para gozar del patrimonio marítimo
Exposición permanente

Recorrido por el pasado, presente y futuro de la pesca marítima en la Costa Brava
Espai del Peix

Aula gastronòmica i taller de cocina del pescado en Palamós

Servicios para divulgar la investigación científica en pesca marítima

logo fira gamba 2015El 13 de juny tindrà lloc a la llotja del port pesquer la 2a Fira de la Gamba de Palamós. Aquesta fira monotemàtica té com a objectiu incentivar el coneixement d'aquest producte estrella del municipi, les diverses formes de cuinar o consumir la gamba i sobretot per fomentar la seva qualitat, certificada mitjançant la Marca de Garantia Gamba de Palamós. D'aquesta manera es podran degustar tastets elaborats amb gamba que oferiran els restaurants i les tavernes participants.

Comptarà amb la participació de les empreses certificades amb la Marca de Garantia, dels elaboradors de productes que tenen com a ingredient principal la Gamba de Palamós i amb distribuïdors i peixaters especialitzats en la seva comercialització.

L'organització preveu servir més de 6.000 tastets de gamba. A l'exterior de la llotja hi haurà una zona d'exposició i tast de productes relacionats amb l'elaboració de receptes amb gamba. L'oferta culinària global es complementarà, durant tot el dia, amb visites guiades a les barques de pesca del port palamosí, així com demostracions de cuina familiar i marinera a l'Espai del Peix.

Enguany la fira es redueix a un sol dia, però s'amplia l'horari d'obertura, d'11 a 21 h de forma ininterrompuda.

El divendres 12 de juny es lliuraran noves certificacions de la Marca de Garantia Gamba de Palamós, entre els quals es destaca enguany la del restaurant Can Jubany, de Calldetenes, propietat del reconegut xef català i estrella Michelin, Nandu Jubany. L'any passat, els germans Roca van rebre la certificació pel Celler de Can Roca, el millor restaurant del món.

Podeu trobar tota la informació a la web de la fira firadelagamba.cat

La Fira de la Gamba de Palamós està organitzada per l'Ajuntament de Palamós amb la col•laboració de la Confraria de Pescadors de Palamós i les entitats comercials i de la restauració del municipi. Compta amb el suport de la Diputació de Girona i Ports de la Generalitat, i el patrocini d'Estrella Damm.

Capilla del Carmen. Espacio de Arte y Patrimonio

Barcas del pescado. Extensión flotante