Actualitat MdP

subhasta peix 2017La veda biològica de la flota pesquera d’arrossegament en curs moficarà el programa d’activitats regular del Museu de la Pesca i especialment de l’Espai del Peix durant les següents setmanes. Des del 8 de gener les embarcacions dedicades a la gamba mantenen aturada l’activitat per afavorir la regeneració dels caladors, segons marca el pla de gestió que regula la pesquera. A partir del 8 de febrer, s’hi sumaran la resta d’embarcacions de la flota de ròssec, una iniciativa dirigda a facilitar la sostenibilitat biològica i econòmica de l’activitat.

Aquesta aturada disminueix ostensiblement l’activitat pesquera al municipi. Així, la manca de moviment portuari i de peix desembarcat obliga a modificar les activitats que regularment s’ofereix a l’Espai del Peix. En concret, s’han cancel·lat les visites guiades a la subhata del peix programades els divendres a la tarda. A més, els show cookings de cuina marinera es poden veure afectats també per la manca de peix a la subhasta, atès que només hi participen les embarcacions d’encerclament i les artesanals i la quantitat de peix és minsa.

Recomanen consultar el calendari d’activitats del Museu de la Pesca, o bé informar-se a través del Servei d’Atenció al Visitant, al 972 60 04 24 o per mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.