Actualitat MdP

Cartell CarnavalPalamós2017Del 18 de febrer a l’1 de Març Palamós celebra una nova edició del Carnestoltes, una de les festes més tradicionals, emotives i participades del calendari festiu de la Costa Brava. Podeu trobar tota la informació de les activitats al web del carnestoltes.

La celebració de la tradicional rua de Carnestoltas pels carrers de Palamós també tindrà afectació en els equipaments culturals de la vila. En concret, el dissabte 25 de febrer tant el Museu de la Pesca com la Capella del Carme romandran tancats a partir de les 16 h

L’endemà, diumenge 26, el Museu de la Pesca oferirà una visita gratuïta al Castell de Sant Esteve de la Fosca, un espai emblemàtic de la vila, per conèixer la seva història i descobrir les seves funcions i estructura.

Bon Carnestoltes a tots!