Actualitat MdP

Va de mar. Exposició de clicks de Playmobil al Museu de la PescaAquest dimarts 11 d’abril el Museu de la Pesca ha inaugurat l’exposició ‘Va de Mar’, protagonitzada pels clicks de Playmobil i organitzada en col·laboració amb l’associació Click Factory Fest.

Fins al 19 de maig aquesta exposició temporal mostra 4 grans diorames amb diverses escenes marineres i personatges singulars. Hi podeu trobar la recreació d’un port d’època amb tots els seus habitants, el món del glaç i la vida dels esquimals, un quadre de pirates en plena acció o els regnes submarins de Posidó. Tot plegat farà les delícies dels petits i dels grans, amants i aficionats als populars clicks de Playmobil, que quedaran bocabadats!

L’exposició és gratuïta.

(c) Playmobil / geobra Brandstätter Stiftung & Co. KG - Esta exposición no está organizada por @ PLAYMOBIL / geobra Brandstätter Stiftung & Co. KG