Actualitat MdP

El dia 18 de maig, a partir de les 7 del vespre, el Museu de la Pesca i Gespateatre us conviden a celebrar el Dia Internacional dels Museus amb un espectacle literari i musical entorn de la mar, sota el títol "A vegades la mar..."

La representació – que es durà a terme a l’interior de l’exposició permanent - es basa en una selecció de textos de caràcter mariner, des de la cançó popular a la poesia de Joan Salvat Papasseit; de la prosa d’Aurora Bertrana  (en homenatge i reivindicació de l’autora dins l’any Bertrana) a la prosa de Josep Pla; de la sonoritat dels poemes de Josep Maria de Sagarra a la força dramàtica del seu teatre. Poesia, cançó i teatre per celebrar un dia tan especial pel Museu de la Pesca i per tots els museus del món.

El repertori anirà a càrrec dels següents actors de Gespa: Elena Buxeda, Àngels Dalmau, Anna Ferrer, Joan Gasull, Jordi Massoni i David Sagrera.

L’activitat serà totalment gratuïta, i les places limitades a l’aforament de l’espai. Trobareu més informació al Servei d’Atenció al Visitant, a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o al 972 600 424.