Actualitat MdP

entrecolleccionsEl Museu de la Pesca desenvolupa des de fa dos anys el programa "Entre Museus", dirigida a documentar i difondre els fons dels museus participants en la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona, per fer evident que les institucions treballen plegats per a un millor coneixement del territori i del patrimoni que custodien. Es demana ajuda als tècnics d'altres museus per documentar millor una selecció de peces del fons a partir del seu coneixement específic dels materials o les tècniques de realització, del tipus d'objecte o de la seva procedència.

Ara, Amb la complicitat del Terracotta Museu (La Bisbal d'Empordà), el Museu de la Pesca va un pas més enllà i ho complementa amb l'activitat Entre col·leccions, una proposta que permet conèixer i difondre fons d'altres museus de la Xarxa que estan vinculats a la nostra temàtica, la pesca marítima a la Costa Brava, i ens ajuden a completar el nostre discurs.

Amb aquest motiu, i fins al 17 de setembre, es pot veure, a la vitrina ubicada a l'entrada del centre de documentació, una selecció de càntirs de barca fets a la Bisbal d'Empordà que el Terracotta Museu ha cedit al Museu de la Pesca.