Actualitat MdP

nit_estiu_2

A les portes de la Festa Major de Palamós 2017, el Museu de la Pesca i l'Ajuntament de Palamós organitzen el pròxim dimecres 21 de juny  la 19a edició de la Primera Nit d'Estiu, amb la qual el Museu de la Pesca i l'Espai del Peix donen la benvinguda a la temporada d'estiu i enceten el programa d'activitats específic pels propers mesos.

A partir de les 10 de la nit, els grup Port-Bo oferirà la tradicional cantada d'havaneres davant de les Barques del Peix, amenitzada amb un cremat ofert per l'Associació Front al Mar i amb la col·laboració dels Voluntaris Culturals del Museu de la Pesca.

Aquest acte marca l'inici de l'extens programa d'activitats estivals del Museu de la Pesca, que inclou tallers, visites guiades, cursos de cuina per a petits i grans, recorreguts, excursions i entre altres propostes.

Visiteu el nostre calendari per conèixer l'oferta d'activitats adreçada a tots tipus de públics amb l'ànim de difondre, posar en valor i reinvidicar el patrimoni marítim i local de Palamós.