Actualitat MdP

verge-carme-2015-2Els dies  14, 15 i 16 de juiol els pescadors palamosins celebren la festa de la Mare de Déu del Carme, patrona de la gent de mar. Enguany arriba a la 67a edició, coincidint amb un moment de festa, exaltació i devoció de la comunitat pesquera local. Els actes són també una reivindicació de l’estreta relació del sector amb la població i amb els seus agents econòmics, socials i culturals.

Els actes s'iniciaran el divendres 14 amb un record a la subhasta cantada del peix, la forma tradicional de comercialitzar el peix, un acte que aquest any canviarà de format després de les 4 edicions anteriors.

pdf iconDescarrega el programa en pdf

Programa en honor de l’Excelsa Patrona La Verge del Carme

Divendres 14 de juliol

19 h
Al Museu de la Pesca record de la subhasta de peix cantada

21 h
Sopar de germanor, amb invitació de la Confraria de Pescadors de Palamós

Dissabte 15 de juliol

19 h
A la Casa del Mar inauguració de l’exposició de manualitats a càrrec de dones de pescadors. Aquesta exposició romandrà oberta al primer pis de la Casa del Mar fins al dia 23 de juliol, de 18.30 a 20.30 h

23 h

A l’esplanada de la llotja Gran Ball de Revetlla amb el conjunt QUÈ TAL

Diumenge 16 de juliol

12 h
A l’Església de Santa Maria del Mar de Palamós Missa Solemne amb la participació de la coral de la parròquia de Santa Maria i el Coro Añoranzas del Sur.
Tot seguit, Solemne Processó pel centre de Palamós, en direcció al Port Pesquer, amb la col·laboració de la Colla Gegantera i els Grallers de Palamós.

13 h
Al Port de Palamós Processó Marítima amb la participació de les barques del Port de Palamós, en honor de la Mare de Déu del Carme, Patrona de la gent de la mar.

Els actes estan organitzats per la Confraria de Pescadors de Palamós amb la col·laboració de l'Ajuntament de Palamós i el Museu de la Pesca.

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell