Actualitat MdP

Tallers didàctics d'elaboració de nusos mariners

Tot aprofitant la nova exposició temporal inaugurada el passat juny, el Museu de la Pesca organitza dins del seu programa regular d’activitats d’estiu dos tallers dedicats a conèixer i aprendre a elaborar els nusos mariners més usuals a bord d’una embarcació.

Cada nus té una funció específica per a la seguretat dels vaixells, dels tripulants i els ormeigs de pesca. Els mariners i pescadors han de demostrar la seva habilitat en fer-los de forma ràpida i segura. La voluntat del Museu és acostar tot aquest  al visitant a través de dos tallers pràctics, adreçats a dos segments de públic diferents.

Els dilluns dels mesos de juliol i agost, de les 17.45 a les 19.00, el museu proposa un taller de nusos avançat, adreçat a adults. Es visitarà l’exposició per formar-nos en les parts dels caps i operacions més usuals en l’elaboració de nusos; posteriorment s’ensenyarà a fer un seguit de nusos amb la intenció que el participant obtingui les nocions bàsiques que el permetin continuar practicant.

Els dimecres, també de juliol i agost, el taller estarà dirigit als més menuts; un taller pràctic de les 18.15 a 19.15 h que ensenyarà, de forma lúdica, divertida i participativa, nusos més senzills. Donarem voltes i més voltes als caps per aconseguir els nusos mariners més creatius!

Ambdues activitats es poden reservar a través del Servei d’Atenció al Visitant del Museu de la Pesca, en horari d’obertura del Museu, o bé trucant al 972 600 424.

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell