Exposicions temporals

Pesca Catalunya Exposici

A Catalunya, la pesca un dels principals motors del sector primari del país. Prop de 340 embarcacions donen feina a més de 1.000 persones, agrupades en les 32 confraries repartides per tot el litoral. Aquesta exposició mostra de forma amena i divulgativa l'ofici de la pesca a la nostra costa, tot explicant les tècniques de pesca que s'utilitzen, les embarcacions des d’on es treballa i els recursos pesquers que se n’extreuen.

L’exposició està formada per sis lones microperforades de gran format, impreses a tot color a una cara, on s’inclou textos, gràfics, fotos i dibuixos.

S’acompanya d’un DVD de 4 minuts de durada que mostra les jornades de treball de 4 pescadors que desenvolupen les tècniques d’arrossegament, encerclament, palangre i arts menors.