Exposicions temporals

playmobil cartellDe l’11 d’abril al 19 de maig de 2017
Museu de la Pesca. Entrada gratuïta.
Excepte els dies 13 i 14 de maig en el marc del festival Palamós, Terra de Mar. Amb polsera de col·laborador

El Museu de la Pesca i l’associació Click Factory Fest organitzen una mostra de diorames protagonitzats per les mítiques figures de Playmobil, que es podrà visitar de l’11 d’abril al 19 de maig a la sala d’exposicions temporal del Museu de la pesca.

Mirarem la mar amb ull de nen. Per això, 4 grans diorames emplenaran la sala amb figures de Playmobil que recrearan els món mariner: vaixells, peixos, mariners, pescadors... i pirates, molts pirates! Experts dioramistes representaran espais, escenes i personatges basats en la les històries de la mar, en les que els pirates, pels més menuts, tenen molta importància.

Aquesta és una exposició adreçada a amants i aficionats al Playmobil, així com al públic general. Acosteu-vos al Museu de la Pesca i gaudiu amb la passió pels clicks de Playmobil. Quedeureu bocabadats!

(c) Playmobil / geobra Brandstätter Stiftung & Co. KG - Esta exposición no está organizada por @ PLAYMOBIL / geobra Brandstätter Stiftung & Co. KG