Exposicions temporals

logo planeta gamba

Exposició amena i divertida que transporta el visitant al misteriós i alhora glamurós món de la gamba vermella. Les gambes vermelles (Aristeus antennatus) són el producte estrella de la llotja de Palamós. Durant el segle XX, les gambes van passar del no-res a l’olimp culinari. Van deixar de ser les grans desconegudes per convertir-se en l’aristocràcia dels crustacis. A dins de la closca d’aquestes espècies s’hi amaga un tresor exquisit. Planeta Gamba us convida a fer un viatge apassionant en companyia d'aquests crustacis: visiteu les fondàries marines i el cor de la gastronomia, passant per l'art contemporani i el glamour de Hollywood. Desplegueu les antenes i submergiu-vos-hi sense reserves.