Publicacions

Gamba de Palamós, explotación y gestión

montse_bargallo_gamba_palamos_explotacion_gestion

La Gamba de Palamós (Aristeus antennatus): Explotación y gestión és el resultat de la tesi del programa de Màster de Gestió de Pesqueries organitzat per la Universitat de Barcelona de Montse Bargalló. S'analitzen aspectes crucials de l'explotació de gamba per part de la flota d'arrossegament de Palamós, com els condicionants ecològics, els aspectes tècnics i les estratègies d'explotació dels patrons palamosins, tot destacant l'important paper que juga la gambeta petita, anomenada reballa, en la formació final del salari dels tripulants. Aquests aspectes són recollits en una proposta de pla de gestió de la gamba de Palamós que té per objectiu racionalitzar l'explotació i fer-la ecològica i socialment sostenible.

Fitxa tècnica

• La Gamba de Palamós (Aristeus antennatus): Explotación y gestión
  • Montse Bargalló Boronat
  • Palamós: Càtedra d'Estudis Marítims, 2011
  • 180 p. : il.; 29 cm
  • ISBN: 978-84-614-2774-1
  • PVP: 18€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell