Taller de cuina per a joves: de l’ou ferrat al suquet de peix.

Dimecres, 30 Desembre 2015
  10:15

Ara que ja vius fora de casa, o que estàs a punt de fer-ho, o ara que t’agradaria aprendre a cuinar, a l’Espai del Peix et proposem un taller per introduir-te pas a pas en el fantàstic món de la cuina.

De la mà dels cuiners que ens acompanyaran en tot moment, aprendrem a cuinar diferents plats de forma ràpida, nutritiva i assequible: des del conegut ou ferrat fins al suquet de peix.

Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n
  12€. Preu per a estudiants i persones desocupades: 6€
  Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell