Imatges que fan parlar: Camins de ronda i arquitectura tradicional de la costa

Divendres, 15 Gener 2016
  19:00

imatges fan parlar gener 2016Nova sessió d’Imatges que fan parlar, l’activitat de descoberta i documentació dels fons fotogràfics del Museu de la Pesca amb l’ajuda del records i les aportacions dels assistents.

Aquesta sessió estarà dedicada al paisatge marítim de la Costa Brava i als elements immobles més característics del seu patrimoni: els camins de ronda i l’arquitectura popular. Aquests espais han estat escenari privilegiat de la llarga història marítima del país. Pescadors, mariners, pagesos, tapers, pagesos, remendadores, carabiners o contrabandistes són només alguns dels personatges que s’hi van moure. Ara volem conèixer les seves històries a partir de les fotografies que exposarem.

Ara, amb l’ajuda de la memòria i l’experiència de la gent que ho va viure, volem documentar les imatges que ens parlen d’un paisatge singular, expressió de la relació de l’home amb el mar des de temps remots.

Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
  Gratuït
  Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell