Agenda setmanal

Visita guiada al Museu de la Pesca

Dissabte 12 Gener 2019.  17:00 - 18:00 h

visita guiadaEl Museu de la Pesca, únic a la Mediterrània en la seva especialitat, t'ofereix una visita guiada gratuïta a la seva exposició permanent, amb l'objectiu de viatjar al passat i el present de la pesca marítima, i reflexionar plegats sobre el seu futur.

A través d'un pròleg audiovisual i de 5 àmbits, la visita guiada descobrirà diferents aspectes - algunes d'ells força desconeguts per la societat  - d'aquesta activitat i d'aquest ofici, des del seu orígens mil·lenaris fins a l'actualitat: els peixos del nostre mar, els espais de pesca, els oficis relacionats amb el mar, la vida quotidiana dels pescadors, les embarcacions, els ormeigs, les tècniques i la tecnologia, entre altres temes apassionants.

La visita mostra un món pesquer actiu i viu, com es pot comprovar diàriament al moll pesquer de Palamós.

Lloc: Museu de la Pesca
Preu: Activitat gratuïta. Places limitades. Cal reserva prèvia
Més informació: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat