Agenda setmanal

Portes obertes a l'exposició permanent del Museu de la Pesca

Diumenge 13 Gener 2019.  10:00 - 19:00 h

façana museu pescaCada primer diumenge de mes, El Museu de la Pesca ofereix l'entrada gratuïta a la seva exposició permanent.

El Museu de la Pesca et permet conèixer la relació de l’home amb el mar i el seus recursos, tot descobrint el passat, el present i el futur de la pesca i la cultura pesquera; un patrimoni material i immaterial que es troba en l’origen del caràcter singular de la Costa Brava.

Aprofiteu aquest dia no només per gaudir de Palamós, sinó per experimentar la bellesa del patrimoni de Palamós amb la visita a la Capella del Carme. Espai d’Art i Patrimoni on podreu contemplar l’exposició d’obres d’Ezequiel Torroella i descobrir el municipi amb l’audiovisual “Jo, el paisatge”.

I acabeu el dia gaudint del patrimoni natural i cultural de Palamós amb un recorregut pels seus camins de ronda, les seves cales, els seus carrers plens d’història i els seus espais d’interès, i amb un tast de la gastronomia marinera més autèntica, hereva de la tradició de la nostra gent de mar.

Horari d'obertura: de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00

Lloc: Museu de la Pesca
Preu: Entrada gratuïta
Més informació: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat