Petits Xefs a l'Espai del Peix

Dimarts, 16 Abril 2019

petits xefs 2018Si tens entre 8 i 14 anys, gaudeix d’una Setmana Santa diferent tot aprenent a cuinar els millors plats i a elaborar les millors receptes amb peix de la nostra costa. Els monitors-cuiners de l'Espai del Peix us faran gaudir de la cuina marinera mentre apreneu a diferenciar les espècies marines, domineu les tècniques de cocció, manipuleu el peix, descobriu els secrets més ben guardats dels millors cuiners... i us emporteu el dinar a casa!

L’objectiu de l'activitat és familiaritzar els joves amb el peix a partir de receptes proposades per ells mateixos i amb l’assessorament dels cuiners de l’Espai del Peix. D'aquesta manera incorporen més fàcilment el peix a la seva alimentació diària.

12€/dia. Places limitades. Cal reserva prèvia al Museu de la Pesca
  Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n