Taller de cuina amb els pescadors de Palamós. Mestres dels fogons

Dissabte 20 Abril 2019     12:00

masterpeixtallercuinaabril2019Mestres dels fogons és una activitat inclosa en el programa Memòria Viva del Museu de la Pesca, destinada a divulgar la cuina tradicional de la gent de mar. Aquesta sessió de cuina en directe estarà dirigit per diferents pescadors de Palamós, certificats amb el títol MasterPeix, que transmetran tot el seu coneixement al peu dels fogons de la barca de pesca. Per això proposaran plats del receptari tradicional del port palamosí; receptes econòmiques, saboroses i saciants.

Organitza: Museu de la Pesca, Espai del Peix, Càtedra d’Estudis Marítims
Col·labora: Confraria de Pescadors de Palamós, Associació d’Amics del Museu de la Pesca

Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n
 Gratuït. Aforament limitat a la capacitat de l'espai.
 Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat