Mostra de Cuines del Món: Tanzània

Dijous 16 Maig 2019     18:30

Mostra Cuines del Mon 2017L’Espai del Peix és escenari de la 11a edició de la Mostra de Cuines del Món, que organitza el departament d’Acció Social i Ciutadania de l’Ajuntament de Palamós. L'activitat vol fomentar el coneixement de les diferents cultures que conviuen a Palamós a través de la gastronomia, tot provant els gustos, textures i colors propis de diferents parts del món.

Aquest viatge, sense sortir de casa, ens durà a Tanzània.

Espai del Peix. Moll pesquer, s/n, 17230 Palamós
 Gratuït. Cal reserva prèvia. Places limitades, l'admissió es farà per rigorós ordre d’inscripció. Com a comprovant de la reserva s’emetrà un tiquet que caldrà presentar obligatòriament a l’entrada de l’activitat. Aquest tiquet es podrà recollir a la recepció del Museu de la Pesca, fins 30 minuts abans de l’inici.
 Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat