6a Fira de la Gamba de Palamós

Dissabte, 08 Juny 2019

Vine al moll i participa en aquesta esdeveniment que té en la Gamba de Palamós la seva protagonista absoluta. Coneixeràs els mètodes de captura, els seus canals de comercialització, les diverses formes de cuinar o consumir-la i sobretot la seva qualitat extraordinària, certificada mitjançant la Marca de Garantia Gamba de Palamós.

Al llarg de tot el dia s'oferiran propostes gastronòmiques protagonitzades per la gamba de Palamós, elaborades pels restaurants i les tavernes participants. També hi participaran altres productes del territori, es podrà compar peix a la llotja i participar en les activitats de descoberta de la pesca i la cuina del peix.

La fira està organitzada per l'Ajuntament de Palamós i la Confraria de Pescadors de Palamós.

Tota informació sobre el programa, activitats i localització a firadelagamba.cat

Vegeu el programa de la fira
  Port de Palamós