Taller de cuina del peix amb degustació

Dimecres 10 Juliol 2019     19:30

Vista, taller i show cooking a l'Espai del Peix 2019Un circuit complet al món del peix, des que es comercialitza a la llotja a través de la subhasta fins a la nostra taula

Vine i participa en tots els passos que duen el peix de la subhasta al plat. Visitarem el mercat de la llotja del peix de Palamós per veure la gran diversitat, quantitat i riquesa de producte que s'hi pot trobar. Triarem, comprarem i pujarem a l'Espai del Peix per participar en un taller i cuinar-lo seguint el receptari tradicional del pescadors palamosins, autèntics experts de la cuina marinera i els millors coneixedors dels productes del mar. Finalment seurem plegats per degustar el resultat del nostre treball i aprenentatge, tot maridat amb vi DO Empordà Perelada i cervesa Damm Inèdit.

Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n
  25 €. Places limitades a 14 pax
 Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat