Visita guiada a la subhasta del peix a la llotja de Palamós (Català)

Dilluns 08 Juliol 2019     17:15

subhasta espai peix 2016

Visita per conèixer el funcionament de la subhasta diària del peix a la llotja de Palamós i l'organització del sector pesquer local. Amb l'ajuda d'uns audiovisuals, plafons expositius i l'acompanyament en tot moment d'un guia, s'interpreta l'escena diària de la subhasta, qui és qui en aquest escenari, el seu funcionament, es comenta l'origen de les espècies que s'hi veuen, les embarcacions que les capturen i els caladors on treballen els pescadors, així com la seva organització a l'entorn de la confraria.

Aquesta activitat té la voluntat de sensibilitzar el visitant cap a l'activitat pesquera, la gent que hi treballa i els productes del mar.

Horaris: 17.15 h. Visita de 30'
Idioma: Català

Espai del Peix. Moll Pesquer, s/n, 17230 Palamós
 1,5 €. Activitat sense reserva prèvia, amb la possibilitat de compra anticipada a la recepció del Museu de la Pesca. Places limitades a l'aforament de la visita.
 Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat