Visita guiada a les 'Barques del Peix' (Català)

Dimecres 10 Juliol 2019     19:00

visita barques peixDes que surten a mar fins que tornen a port, els pescadors treballen intensament per portar el peix en terra. Moltes feines a bord, tanmateix, són desconegudes per molta gent. Amb la visita a les Barques del Peix, l'extensió surant del Museu de la Pesca, volem descobrir l'ofici de pescador, tot recorrent els diferents espais de treball de dues embarcacions professionals: La "Gacela" i la "Estrella Polar".

Coneixerem les principals tècniques emprades pels pescadors catalans, les característiques de cada embarcació i els mètodes de construcció, el dur treball a bord, el repartiment de responsabilitats o la vida quotidiana mentre naveguen.

Per un moment, ens posarem en la pell dels pescadors palamosins per poder valorar, en definitiva, la seva feina diària.

Museu de la Pesca. Moll Pesquer, s/n. Palamós
 3 € adults; 1,5 € menors
 Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat