Visita guiada al castell de Sant Esteve de la Fosca

Dissabte, 13 Juliol 2019
  19:00

Castell de Sant Esteve de la Fosca. PalamósVisita guiada a un dels emblemes de la vila de Palamós, recentment consolidat i restaurat en el marc del programa Romànic Obert. El castell de Sant Esteve de Mar se situa en un indret privilegiat sobre la platja de la Fosca, amb vistes extraordinàries a la façana marítima de la vila de Palamós.

La visita recupera la història del castell des dels seus orígens, s'interpreta la seva estructura a partir de les restes consolidades, es relacionen les diferents funcions que va complir i s'explica la vida quotidiana dels seus residents. Alhora, s’emmarca la importància de Sant Esteve en l’origen de la vila de Palamós, quan el rei Pere II el Gran el 1277 el va comprar per fundar al territori un port per als vaixells que dominaren la Mediterrània durant dècades.

Castell de Sant Esteve de Mar, La Fosca.
  Gratuït. Places limitades. Necessària inscripció prèvia
  Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat