Converses de Taverna. Peixateries de Palamós

Divendres 15 Novembre 2019     19:00

palamospeixNova sessió del cicle Converses de Taverna, que dedicarem a conèixer les peixateries a Palamós. L'ofici de peixatera és esencial en el camí de duu el peix del mar al plat. Coneix com ningú el producte i aconsella al client perquè el gaudeixi al màxim a la cuina. Volem conèixer com era i sobretot, com és avui dia l'ofici de vendre el peix, com són els clients, com han canviat el producte, els gustos i les tendències en el consum o quines estratègies fan servir per fer lluir el peix a les parades, entre molts altres temes d'interès.

Alhora, amb aquesta acció, volem subratllar el paper de la dona en el món de la pesca, que va molt més enllà de la captura, i com ha ajudat a donar prestigi al producte "Peix de Palamós".

Organitza: Museu de la Pesca i Càtedra d’Estudis Marítims
Col·labora: Associació d’Amics del Museu de la Pesca, Restaurant Can Blau, , Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura

Restaurant Can Blau. Palamós
 Activitat gratuïta.