Show-cooking de cuina marinera tradicional

Dissabte 09 Novembre 2019     20:00

showcookingespaidelpeixL'Espai del Peix us anima a viure una nova experiència gastronòmica per descobrir els productes pesquers de la llotja de Palamós a través de la cuina marinera tradicional.

La demostració de cuina en directe i la degustació de diferents plats de peix, tot seguint receptes tradicionals d'arrel pescadora, ens acostarà a una cuina popular, senzilla i autèntica, elaborada amb els productes pesquers del territori  menys coneguts ni cotitzats, pero igualment saborosos i nutritius.

Proposta gastronòmica de la sessió

Aquest dissabte 9 de novembre, la proposta gastronòmica es composa d'una coca de recapte, un arròs de bonítol, canana amb patates i espet al forn.

Tota la sessió s'acompanya de vi Perelada DO Empordà i cervesa Damm Inèdit.

L'Espai del Peix us anima a compartir aquesta experiència gastronòmica única i autèntica, en el marc incomparable del moll pesquer i vistes extraordinàries a la badia Palamós.

Espai del Peix
 20 €. Pagament a la recepció del Museu de la Pesca 30' abans de començar l'activitat. Un cop iniciada no es permetrà l'entrada.
 Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat