fbpx

Visita guiada a les Barques del Peix. Un Museu flotant


   Dissabte, 04 Juny 2022
   11:00


Visita guiada a les Barques del Peix. Port de Palamós

Des que surten a mar fins que tornen a port, els pescadors treballen intensament per portar el peix en terra. Moltes feines a bord, tanmateix, són desconegudes. Amb la visita a les Barques del Peix, l'extensió surant del Museu de la Pesca, coneixerem l'ofici de pescador a bord dues embarcacions professionals: la "Gacela", d'arrossegament, i l'"Estrella Polar", d'encerclament.

Coneixerem les principals tècniques de pesca, les diferències de cada embarcació i els mètodes de construcció, el dur treball a bord, el repartiment de responsabilitats o la vida quotidiana mentre naveguen.

Durant una estona ens posarem en la pell dels pescadors palamosins per poder valorar, en definitiva, la seva feina diària i al seu producte.


  Museu de la Pesca. Moll Pesquer, s/n. Palamós
  Activitat gratuïta. Reserva prèvia obligatòria
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

Museu de la Pesca

Un projecte de la Fundació Promediterrània
Moll Pesquer, s/n. 17230 Palamós
972 600 424 | infomuseu@palamos.cat
G-17752635