Conferència "El enfoque de Marine Stewardship Council y el proceso de mejora de la Gamba de Palamós hacia su evaluación"

Divendres, 10. Juny 2022

pescaiciencia 2022

#PescaCiencia2022

Conferència a càrrec de Julio Agujetas, responsable de pesqueres mediterrànies de Marine Stewardship Council a Espanya, per presentar el programa de certificació de pesca sostenible de MSC i els avenços realitzats per la pesquera de gamba rosada de Palamós en els últims anys per aconseguir aquest certificat.

Organitza la Càtedra d'Estudis Marítims (Universitat de Girona) en el marc del programa Pesca i Ciència 2022, cicle d'activitats per a la divulgació de la ciència més avançada i innovadora en el camp de les activitats marítimes i pesqueres,.

Activitat inclosa en el programa “7a Fira de la Gamba de Palamós

Museu de la Pesca
  Activitat gratuïta
  Per més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat