Fira de la Gamba de Palamós

Dissabte, 11. Juny 2022
   11:00

Torna la Fira de la Gamba de Palamós, una de les fires de producte més importants de l'Empordà! Coneix els mètodes de captura, els seus canals de comercialització i gaudeix de les moltes formes de cuinar-la i consumir-la. Un producte d'una qualitat extraordinària, certificat amb la Marca de Garantia Gamba de Palamós.

Al llarg de tot el dia, hi haurà tastos de propostes gastronòmiques protagonitzades per la gamba, a més de demostracions i degustacions de productes del territori en l'ampli espai del moll. Es podrà comprar peix a la llotja i participar en les activitats de descoberta de la pesca i la cuina del peix.

La fira està organitzada per l'Ajuntament de Palamós i la Confraria de Pescadors de Palamós, amb el suport del Museu de la Pesca

Tota informació sobre el programa, activitats i localització a firadelagamba.cat →

Moll pesquer. Palamós
  Consulteu el programa